UX i UI design

K-Bygg szwedzka sieć marketów budowlanych

Zadanie

K-Bygg jest największą siecią sklepów budowlanych w Szwecji. Nie chodzi tu jednak wyłącznie o handel, ale zgromadzenie kilku elementów w jednym miejscu: produkty, usługi, specjaliści i doradcy. K-Bygg obsługuje zarówno klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych. Cecha charakterystyczną marki jest skupienie się na lokalnej obecności.

Realizacja

K-Bygg to nie tylko handel, ale przede wszystkim wykwalifikowani specjaliści, dlatego na stronie oprócz asortymentu znalazły się działy związane z usługami dodatkowymi (transport, projektowanie, planowanie) i poradami dotyczącymi budowy, remontów, projektowania wnętrz i budynków. Wszystkie te działy znalazły się w głównym menu, jako pozycje równej wagi, ponieważ są filarami działalności K-Bygg.

Odpowiedni dobór fotografii pojawiających się na stronie podkreśla jakże ważną działalność usługową, kompetencje interpersonalne i wysokie kwalifikacje pracowników. Zdjęcia ilustrują przede wszystkim relacje międzyludzkie, które pojawiają się podczas wizyt w sklepach, konsultacji, planowania projektów itp.

Owa lokalna obecność jest kluczowa, dlatego zdecydowaliśmy się na ciekawe rozwiązanie struktury, na której oparta jest główna strona marki i stron poszczególnych sklepów. Na stronie marki możemy zapoznać się z głównymi działami, przeczytać historię firmy, sprawdzić ogólny asortyment. Jednak w każdym momencie możemy przenieść się na stronę sklepu, który mieści się w naszej okolicy. By to zrobić, możemy skorzystać z mapy, listy lub wyszukiwarki. Na lokalnych stronach sklepów znajdziemy kontakt do wszystkich pracowników i specjalistów, aktualne promocje i asortyment, godziny otwarcia i oferowane usługi.

Zajmowałam się projektowaniem stron internetowych marki i sklepów (UI/UX design) na podstawie przekazanej mi identyfikacji wizualnej marki.


Data realizacji:
2019


Klient:
Euvic.se

Youtube
Vimeo
Google Maps