Dobre pomysły wymagają dobrej realizacji, czyli jak zbudować zaufanie użytkownika
UX i UI strony internetowej
Dobre pomysły wymagają dobrej realizacji, czyli jak zbudować zaufanie użytkownika
Data realizacji:
2020
Klient:
Euvic.se
Zadanie
Euvic.se to szwedzki odział firmy zajmującej się rozwiązaniami cyfrowymi (AI, IoT i automatyzacji w AWS, Java i .net). Szwedzki zespół odpowiada za rozwój biznesu i zapewnienie jakości projektów, które realizowane są przez zespoły programistów w Polsce. Połączenie tych dwóch światów gwarantuje wysoką jakość i konkurencyjne ceny na światowym rynku.
Żyjemy w czasach dynamicznie rozwijającej się transformacji technologicznej. Większość biznesów potrzebuje automatyzacji i rozwiązań cyfrowych, Euvic.se takie rozwiązania dostarcza. Praca nad stroną internetową i komunikacją marki (UX/UX i copyrighting) zakładała budowanie zaufania u użytkowników, którzy mają duże doświadczenie biznesowe, ale niekoniecznie technologiczne. Euvic to przede wszystkim budowanie zespołów o dużej kulturze pracy, które są wsparciem technologicznym dla biznesu.
Realizacja
Praca nad stroną internetowa odbywała się w ścisłej współpracy z zespołem zajmującym się budowaniem treści (copywritingiem) i ich przepływem na konkretnych podstronach, tak by całość komunikacji wizualnej i słownej była przyjazna dla użytkownika, który nie zawsze ma specjalistyczną wiedzę technologiczną. Budujemy zaufanie i otwartość, więc na żadnym etapie poruszania się po stronie nie możemy użytkownika zniechęcić zbyt trudnym i zaawansowanym słownictwem, fotografiami, mapą strony (np. zbyt duża i szczegółowa ilość pozycji w menu) itp. Strona nie jest więc przeładowana skomplikowanymi treściami, dzięki czemu użytkownik może swobodnie się po niej poruszać, odkrywając coraz to nowe rozwiązania i podpowiedzi dotyczące swojego biznesu.
Najważniejsze dla użytkownika poszukującego partnera technologicznego są przykłady technologicznych rozwiązań, które są analogiczne do jego problemów, celów i oczekiwań. Istotnym elementem strony jest więc sposób, w jaki przedstawiane są przykłady realizacji. Każdy case studies zawiera analizę i problemowy opis rozwiązania, jakie zostało zastosowane w konkretnej firmie. Oprócz opisu podane są informacje dotyczące klienta: wielkość firmy (ilość pracowników), rynek, obszar biznesu i, co najważniejsze, jak rozwinął się jego biznes, czy jakie problemy zostały rozwiązane po transformacji cyfrowej wykonanej przez Euvic. Każdy case studies uzupełniony jest o pomocne artykuły i opinie klientów.
Hasłem reklamowym i zarazem mottem całej grupy Euvic jest „the good people”, to właśnie dobrzy specjaliści i wysoka kultura pracy w zespole są wartością nadrzędną firmy. Tę ideę pokazaliśmy, korzystając wyłącznie z autentycznych zdjęć i filmów pracowników w naturalnych okolicznościach pracy.