Projektowanie stron internetowych i systemów do zarządzania nieruchomościami
Funkcjonalne i efektowne interfejsy
Data realizacji:
od 2018
Klient:
Euvic dla Frank Porter
Zadanie
UX/UI aplikacji, stron internetowych i paneli administracyjnych oraz materiałów promocyjnych.
Frank Porter to firma zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami
pod krótkoterminowy wynajem. Firma specjalizuje się w przygotowywaniu
i wynajmowaniu ekskluzywnych apartamentów. Swoją działalność rozpoczęła
w Dubaju, obecnie rozszerza swoje działania na inne kraje (między innymi
Rosję). Oprócz flagowej strony internetowej marki zajmowałam się projektowaniem strony z wyszukiwarką mieszkań tzw. booking site, strony największego dubajskiego apartamentu SOHO, dwóch paneli administracyjnych i aplikacji.
Realizacja
Frank porter to firma specjalizująca się w ekskluzywnych usługach, oprócz opieki nad mieszkaniami świadczą usługi projektowania wnętrz, fotograficzne, copywriterskie i wszystko to, co wiąże się z marketingiem apartamentów. Ideą projektu było stworzenie wrażenia stabilności, bezpieczeństwa, to dlatego zdecydowałam się na zastosowanie mocnych kontrastów (używamy głównie czerni i bieli), twardych linii. Dodatkowym kolorem jest złoty, który występuje jako podkreślenie luksusu i wytworności. Również dobór fotografii ma znaczenie. Wszystkie zdjęcia, które pojawiają się na stronach, ukazują eleganckie i dobrze zaprojektowane wnętrza. Charakterystycznym motywem wspólnym, który pojawia się na wszystkich stronach marki, jest elegancki fotel ustawiony na tle kolorowej ściany. Kolor ściany jest jednocześnie kolorem przewodnim strony.
Czytelne i funkcjonalne panele administracyjne są podstawą do intuicyjnej i łatwej obsługi rezerwacji. Panel dla właścicieli mieszkań zawiera sporo wizualizacji statystyk w postaci wykresów rezerwacji, przychodów itp.
Elementy wizualne marki stanowią spójną całość. Zarówno materiały marketingowe, projekt newslettera, czy checklisty używane przez osoby sprzątające pokoje są utrzymane w tej samej szacie graficznej, co potęguje wrażenie dbania o każdy szczegół usługi.