Współpraca z siecią Drogerii Rossmann
Kampanie reklamowe marek własnych
Data realizacji:
2011 – 2016
Klient:
Drogerie Rossmann
Zadanie
W ciągu kilkuletniej współpracy z działami promocji i marketingu Drogerii Rossmann zajmowałam się na wsparciem graficznym działań promocyjnych wokół marek własnych. W ramach współpracy tworzyłam kampanie reklamowe np. reklamy prasowe, banery internetowe, animowane plakaty wyświetlane w sklepach. Projektowałam również materiały wewnętrzne. Oprócz prac graficznych zajmowałam się również fotografią aranżowaną tworząc tematyczne sesje fotograficzne do Magazynu Skarb i produktową typu packshot.
Realizacja
Kampanie reklamowe realizowane były wspólnie z działem promocji. Projekty plakatów wyświetlane były na ekranach w drogeriach Rossmann, reklamy w Magazynie Skarb oraz wizualizacje konkursów na portalu.
Manual projektowany był z myślą o wewnętrznych potrzebach szkoleniowych w sieci drogerii Rossmann Polska. Ze względu na okresową wymianę treści zdecydowaliśmy się na użycie formy segregatora i wymiennych kart. Wydawnictwo było projektowane z myślą o wąskiej i specyficznej grupie zawodowej, którą stanowią pracownicy drogerii. Bardzo ważne było, by mogli bardzo szybko i instynktownie odnaleźć szukane treści w trakcie rozmowy z klientem, stąd odpowiednie zakładki, zdjęcia sugerujące treści, duże litery, wykresy i piktogramy pozwalające na łatwe poruszanie się po podręczniku.
Produktowe sesje fotograficzne wykonywane były w ramach współpracy z działem marketingu. Aranżowane zdjęcia produktowe miały służyć promocji sezonowych nowości znajdujących się na drogeryjnych półkach. Większość fotografii znalazła się w magazynie Skarb, jako ilustracje do artykułów, w gazetkach produktowych, oraz na portalu internetowym jako inspiracje świąteczne.
Niniejszym pismem mam przyjemność zarekomendować Panią Urszulę Kluz-Knopek, jako niezwykle profesjonalnego grafika i fotografa. Świadczone przez nią usługi cechuje fachowość, terminowość i rzetelność, oryginalność i kreatywność. Polecam wszystkim panią Urszulę Kluz-Knopek jako sumiennego i solidnego partnera, gwarantującego wysoką jakość swoich projektów.
Bartosz Kowalski
Dział promocji Rossmann SDP