Reklama i sesje fotograficzne

Drogerie Rossmann

Zadanie

Kilkuletnia współpraca z działami promocji i marketingu połgała na wsparciu graficznym działań promocyjnych. W ramach współpracy zajmowałam się głównie tworzeniem kampanii reklamowych (reklamy prasowe, banery internetowe, animowane plakaty wyświetlane w sklepach), projektowaniem materiałów wewnętrznych firmy oraz fotografią aranżowaną i produktową.

Realizacja

Kampanie reklamowe realizowane były wspólnie z działem promocji. Projekty plakatów wyświetlane były na ekranach w drogeriach Rossmann, reklamy w Magazynie Skarb oraz wizualizacje konkursów na portalu.

Manual projektowany był z myślą o wewnętrznych potrzebach szkoleniowych w sieci drogerii Rossmann Polska. Ze względu na okresową wymianę treści zdecydowaliśmy się na użycie formy segregatora i wymiennych kart. Wydawnictwo było projektowane z myślą o wąskiej i specyficznej grupie zawodowej, którą stanowią pracownicy drogerii. Bardzo ważne było, by mogli bardzo szybko i instynktownie odnaleźć szukane treści w trakcie rozmowy z klientem, stąd odpowiednie zakładki, zdjęcia sugerujące treści, duże litery, wykresy i piktogramy pozwalające na łatwe poruszanie się po podręczniku.

Produktowe sesje fotograficzne wykonywane były w ramach współpracy z działem marketingu. Aranżowane zdjęcia produktowe miały służyć promocji sezonowych nowości znajdujących się na drogeryjnych półkach. Większość fotografii znalazła się w magazynie Skarb, jako ilustracje do artykułów, w gazetkach produktowych, oraz na portalu internetowym jako inspiracje świąteczne.


Data realizacji:
2011 – 2016


Klient:
Drogerie Rossmann

Youtube
Vimeo
Google Maps