Branding i strona internetowa dla Wessberg&Terneborg
Zmiana komunikacji wizualnej z myślą o nowej grupie docelowej
Data realizacji:
2019
Klient:
Euvic.se dla Wessberg&Terneborg
Zadanie
Wessberg & Terneborg AB to szwedzka firma zajmująca się usługami remontowymi. W odróżnieniu od wielu innych firm działających na rynku Wessberg&Terneborg charakteryzuje się wysoką jakością usługi, doradztwem materiałowym i technologicznym oraz pomocą w zakresie projektowania wnętrz.
Rebranding spowodowany był zwróceniem uwagi na faktyczną grupę docelową, czyli rynek usług luksusowych z dużym naciskiem na kompleksowe i mocno spersonalizowane rozwiązania.
Realizacja
Dbałość o szczegóły wykonania, jakość używanych materiałów i elegancki design tworzą charakterystyczny dla Szwecji bajkowy dom pełen naturalnego piękna z dbałością o każdy detal. Wessberg & Terneborg pracują, wykorzystując naturalne surowce, dlatego w logo pojawiają się elementy zaczerpnięte ze świata przyrody (słoje drewna) umieszczone w formie prostego, geometrycznego kształtu domu.
Typografia opiera się na wyborze jasnych i pełnych światła krojów pism, które współgrają ze znakiem, są łatwe w użytkowaniu i eleganckie. Co ważne
z punktu widzenia szwedzkiego minimalizmu, litery nie mają żadnych zbędnych ozdobników. Właściciele stawiają na minimalizm i elegancję, dlatego zdecydowaliśmy się nie wprowadzać dodatkowych kolorów do logotypu. To rozwiązanie jest bardzo użyteczne z punktu widzenia ekonomicznego użytkowania znaku (małe nadruki na koszulkach produkowane w niskich nakładach).
Najważniejszym elementem strony jest odpowiedni dobór grafik i fotografii. To one nadają klimat i opowiadają historię. Na każdej podstronie oprócz motywów przekroju drzewa zaczerpniętych z logo znajdują się zdjęcia bajecznych domków na łonie natury fotografowane z lotu ptaka. To rozwiązanie podkreśla szacunek, jakim właściciele firmy obdarzają przyrodę zarówno jako budulec domów, jak i naszego świata.