Projekty opakowań na suplementy diety
Opakowania na suplementy diety dla profesjonalistów
Data realizacji:
2016
Klient:
WayOut
Zadanie
Marka Way Out to pomysł dwójki młodych, energicznych ludzi, dla który idea promowania zdrowego trybu życia jest bardzo ważna. Właściciel jest zawodowym sportowcem stąd jego świadomość znaczenia dobrej jakości suplementów diety.
Produkty Way Out są w 100% naturalne, bez barwników, dodatków smakowych – wszystkie przeznaczone dla świadomych konsumentów. Produkty celowane są w wąską grupę odbiorców, dlatego wizerunek firmy miał się zdecydowanie różnić od tego, co można spotkać na półkach w sklepach z suplementami diety dla sportowców.
Realizacja
Tym, czego szukaliśmy, było połączenie eleganckiej dostojności i minimalizmu. Mam przyjemność pomagać w tworzeniu marki od samego początku projektując logotyp, identyfikację wizualną, wszystkie opakowania i gadżety typu zestawy startowe, które są rozdawane podczas imprez sportowych, dla których Way Out jest sponsorem.
Kolagen rybi, izolat i koncentrat białka serwatkowego to w 100% naturalne produkty , bez barwników, dodatków smakowych. Są to jedne z najzdrowszych produktów dostępnych na polskim rynku. Minimalistyczne, czyste opakowanie było skierowane jest do świadomych klientów, osób aktywnych fizycznie, dbających o swoją dietę.
Bazooka to intensywna w smaku i równie mocna w doznaniach mieszanka kawy. Dzięki dodatkowej porcji kofeiny pobudza z wyjątkową siłą. Opakowanie projektowane było z myślą o podkreśleniu „bombowego” działania produktu — stąd symbolika i kolorystyka związana z ostrzeżeniem przed bombami masowego rażenia.
Ula to pełna pasji osoba, która podchodzi do klienta indywidualnie. Jej projektów graficznych nie zamienilibyśmy na żadne inne- są przejrzyste, estetyczne, nowoczesne i idealnie wpisują się w wybraną przez nas branżę.
Zespół WayOut