Branding

Sala zabaw Rewelka

Zadanie

Sala zabaw Rewelka to rodzinna firma. Moim klientem była wiec cała wesoła rodzina, która wspólnie chce budować nowe miejsce z myślą o sobie i innych dzieciach. Każdy jej członek, czy to mama, czy córeczka miał jednakowy wpływ na wygląd projektu. Taka współpraca wymagała zupełnie innego podejścia do procesu projektowania i edukacji klientów.

Praca w przypadku takiego zlecenia nie opiera się wyłącznie na przygotowaniu projektów i plików do druku, lecz przede wszystkim na analizie potrzeb każdego członka rodziny, który będzie aktywnie kontynuował moją pracę projektową. Z taką samą uwagą należy podejść do umiejętności córek, bo to one muszą chcieć i umieć malować elementy brandingu, jak i rodziców, którzy w programach komputerowych sami będą pracować nad kolejnymi materiałami.

Proces

Podczas spotkań, na których badałam założenia biznesowe z rodzicami (analiza lokalnego rynku, koncepcji biznesu i budżetu), okazało się, że córeczki bardzo chętnie rysują. Ten fakt wykorzystałam do stworzenia elementów graficznych. Patyczaki rysowane prostą kreską mogą być malowane przez dzieci na niemal każdym etapie rozwoju i w ten sposób stając się spójną częścią identyfikacji wizualnej. Nawet kolory (wybór padł na żółty i czerwony) dobrane były tak, żeby była pewność, iż odpowiednie kredki znajdą się w każdym dziecięcym piórniku.

Odpowiedni dobór krojów pism, ich zastosowanie i edukacja sprawiają, ze tata sam potrafi zaprojektować materiały wizualne (banery w mediach społecznościowych, regulaminy, okazjonalne plakaty) stosując trzy odrębne kroje pism w zależności od ilości i długości tekstu.

Realizacja

W skład projektu wchodzą trzy wersje logotypu (z księgą znaku) stosowane w zależności od rodzaju materiałów i potrzeb (inna wersja drukowana będzie na kredkach, inna na plakatach), zaproszenia na urodzinki, plakaty, ulotki, wizytówki magnesowe (tak, by przyczepione do lodówki przypominały o konieczności wizyty w Rewelce).


Data realizacji:
2018


Klient:
Rewelka

Youtube
Vimeo
Google Maps