Opakowania na suplementy diety dla profesjonalistów

Projekty opakowań na suplementy diety

Opakowania na suplementy diety dla profesjonalistów


Data realizacji:
2016

Klient:
WayOut

Zadanie

Marka Way Out to pomysł dwójki młodych, energicznych ludzi, dla który idea promowania zdrowego trybu życia jest bardzo ważna. Właściciel jest zawodowym sportowcem stąd jego świadomość znaczenia dobrej jakości suplementów diety.

Produkty Way Out są w 100% naturalne, bez barwników, dodatków smakowych – wszystkie przeznaczone dla świadomych konsumentów. Produkty celowane są w wąską grupę odbiorców, dlatego wizerunek firmy miał się zdecydowanie różnić od tego, co można spotkać na półkach w sklepach z suplementami diety dla sportowców.

Realizacja

Tym, czego szukaliśmy, było połączenie eleganckiej dostojności i minimalizmu. Mam przyjemność pomagać w tworzeniu marki od samego początku projektując logotyp, identyfikację wizualną, wszystkie opakowania i gadżety typu zestawy startowe, które są rozdawane podczas imprez sportowych, dla których Way Out jest sponsorem.

Kolagen rybi, izolat i koncentrat białka serwatkowego to w 100% naturalne produkty , bez barwników, dodatków smakowych. Są to jedne z najzdrowszych produktów dostępnych na polskim rynku. Minimalistyczne, czyste opakowanie było skierowane jest do świadomych klientów, osób aktywnych fizycznie, dbających o swoją dietę.

Bazooka to intensywna w smaku i równie mocna w doznaniach mieszanka kawy. Dzięki dodatkowej porcji kofeiny pobudza z wyjątkową siłą. Opakowanie projektowane było z myślą o podkreśleniu „bombowego działania produktu — stąd symbolika i kolorystyka związana z ostrzeżeniem przed bombami masowego rażenia.

Ula to pełna pasji osoba, która podchodzi do klienta indywidualnie. Jej projektów graficznych nie zamienilibyśmy na żadne inne- są przejrzyste, estetyczne, nowoczesne i idealnie wpisują się w wybraną przez nas branżę.

Zespół WayOut

czytaj dalej

Książka jako dokumentacja procesu twórczego

Projekt katalogu z wystawy

Książka jako dokumentacja procesu twórczego


Data realizacji:
2015

Klient:
Galeria Apteka Sztuki i Fundacja Mama

Zadanie

Zapisane w ciele to projekt, o którego zaproszone zostały artystki wizualne, pisarki i kuratorka. Wszystkie twórczynie zajmowały się w swojej pracy cielesnością i zagadnieniem pamięci. Projekt zakładał udział w kilkudniowych warsztatach, wspólne tworzenie prac i wystawy. Książka miała być podsumowaniem całego procesu twórczego i jego dokumentacją.

Realizacja

Biorąc pod uwagę charakter samych prac, zdecydowałam się na użycie małego formatu, który pozwalał uzyskać wrażenie intymności podczas obcowania z tekstami i pracami. Na okładce, na każdej stronie mamy dużo białych przestrzeni, które stanowią tło dla pojedynczych słów i obrazów. Elementem przewodnim albumu, nawiązującym bezpośrednio do dotyku jest odcisk. Jedynym elementem na białej okładce jest odcisk dłoni naniesiony błyszczącym lakierem na satynową folię. Dzięki temu zabiegowi obraz odcisku ujawnia się dopiero patrząc pod światło, lub dotykając okładki, Odciski palców pojawiają się również w środku publikacji. Portret każdej z artystek wpisany jest w zbiór linii papilarnych.

Youtube
Vimeo
Google Maps